Verbind Brevo met andere softwarepakketten via Konnekta om automatisch gegevens te synchroniseren en marketingprocessen te automatiseren.
Als je Brevo gebruikt dan zit er ontzettend veel data van jouw en je klanten in Brevo. Door je Brevo account te koppelen met Konnekta dan kan je deze data gemakkelijk gebruiken in andere softwarepakketten.
Door Brevo aan het Konnekta platform te koppelen kan je vervolgens ook aan al deze softwareplatformen koppelen.
Brevo met ActiveCampaign integreren
Brevo met Google Sheets integreren
Brevo met Mailchimp integreren
Brevo met Pipedrive integreren
Op zoek naar een integratie maar staat deze niet in de lijst? Maak een afspraak en daag ons uit!
Vandaag aan de slag? Geen probleem!
Met ons platform kan je direct zelf aan de slag.
Triggers en acties zijn de bouwblokken van je workflow. Een trigger is een actie waarmee een workflow begint: wat moet er gebeuren om de workflow te starten? Vervolgens kan je acties selecteren die uitgevoerd moeten worden. Dit zijn de meest populaire acties en triggers, daag ons uit om andere acties of workflows te ontdekken.
Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal acties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?
Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.
€15 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.
€40 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.
€60 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.
Contact opnemenHieronder vind je de antwoorden op de vragen die we het vaakst van onze klanten krijgen. Heb je toch een andere vraag? Neem gerust contact met ons op, en we helpen je zo snel mogelijk verder.
Zeker, voor de veeleisende gebruiker bieden wij ook maatwerk. Het beste is om hierover contact op te nemen zodat we je wensen kunnen inventariseren.
De meeste klanten kiezen ervoor om toestemming te geven voor een SEPA-incasso. We sturen je dan elke maand een factuur en incasseren automatisch het bedrag. Liever zelf overmaken? Dat kan ook. Daarnaast is het mogelijk om jaarlijks te betalen, als dat beter voor je werkt.
Uiteraard. Je kunt na iedere maand switchen van pakket. Dit kan je zelf via je account doen of via onze helpdesk.
Jazeker. Wij bieden naast ons platform een implementatie service. We inventariseren eerst je wensen en daarna stellen wij het platform naar jouw wensen in. De eerste stap is het maken van een gratis afspraak.
Nee, zodra de workflow succesvol uitgevoerd is wordt alle data gewist.
Je kunt op ieder gewenst moment je account opzeggen. Tenzij dit contractueel anders vastgelegd is. Je houdt nog toegang tot het moment dat je betaald hebt.
Wij zien een acties als het overzetten van een verzameling gegevens. Bijvoorbeeld: het overzetten van één factuur met alle bijbehorende gegevens telt als één actie. Of een klant aanmaken met alle bijbehorende gegevensvelden, ook dat zien wij als één actie.
Elke maand controleren we hoeveel acties we voor je hebben uitgevoerd en hoeveel er in je pakket zijn inbegrepen. Als je deze limiet overschrijdt, nemen we contact met je op. We stoppen nooit met verwerken zonder eerst met je te overleggen.
Onze pakketten werken op basis van het aantal acties die we per maand voor je uitvoeren. Kies daarom het pakket dat het meest in de buurt ligt van het aantal acties die je per maand hebt.
Om toestemming voor de koppeling te geven moet je kunnen inloggen bij het pakket dat je koppelen wilt. Om te koppelen met een API heb je ook een API key nodig. Deze kan je zelf vinden in het dashboard van het product.
Brevo (voorheen bekend als Sendinblue) is een veelzijdig platform voor e-mailmarketing en communicatie waarmee bedrijven hun marketingcampagnes, SMS-berichten en automatiseringen kunnen beheren. Met Brevo kunnen gebruikers gepersonaliseerde e-mails en sms’jes versturen, marketingcampagnes automatiseren en de resultaten van hun communicatieactiviteiten analyseren. Door Brevo te koppelen met Konnekta, kunnen klant- en campagnegegevens automatisch worden gesynchroniseerd met andere systemen zoals CRM- en boekhoudsoftware. Dit zorgt voor een naadloze integratie van marketing- en bedrijfsprocessen, waardoor je marketinginspanningen beter kunnen worden afgestemd op de bredere bedrijfsvoering en je tijd bespaart door handmatige invoer te verminderen.
Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de Brevo integratie op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.