Moneybird koppeling logo

Moneybird koppeling

Verbind Moneybird met andere softwarepakketten via Konnekta om automatisch gegevens te synchroniseren en marketingprocessen te automatiseren.

Konnekta platform
Contact aanmaken Contact aanmaken
Verkoopfactuur maken Verkoopfactuur maken
Verkoopfactuur versturen Verkoopfactuur versturen
Factuur succesvol betaald Factuur succesvol betaald
Contactgegevens bijwerken Contactgegevens bijwerken
Nieuw contact aanmaken Nieuw contact aanmaken
Nieuw contact aangemaakt Nieuw contact aangemaakt

Zet de data uit Moneybird voor je aan het werk

Als je Moneybird gebruikt dan zit er ontzettend veel data van jouw en je klanten in Moneybird. Door je Moneybird account te koppelen met Konnekta dan kan je deze data gemakkelijk gebruiken in andere softwarepakketten.

Klanten en contacten
Synchroniseer de contacten en klanten van- en naar Moneybird vanuit andere softwarepakketten.
Offertes en facturen
Wil je offertes automatisch aanmaken of juist een actie in een ander pakket uitvoeren als er in Moneybird een factuur gemaakt wordt? Kan allemaal met deze koppeling.

Koppel Moneybird met deze softwarepakketten

Door Moneybird aan het Konnekta platform te koppelen kan je vervolgens ook aan al deze softwareplatformen koppelen.

Op zoek naar een integratie maar staat deze niet in de lijst? Maak een afspraak en daag ons uit!

Het Konnekta platform

Vandaag aan de slag? Geen probleem!

Met ons platform kan je direct zelf aan de slag.

App screenshot
Hoe kan ik beginnen?
Je kunt jezelf direct registreren voor het platform en beginnen. Kom je er niet uit of wil je dat wij alles goed instellen dan kan je kiezen voor het implementatiepakket.
Wat heb ik nodig?
Om toestemming voor de koppeling te geven moet je kunnen inloggen bij het pakket dat je koppelen wilt. Om te koppelen met een API heb je ook een API key nodig. Deze kan je zelf vinden in het dashboard van het product.
Welke Exact Online licenties werken met Konnekta?
Konnekta werkt met de Exact licenties Boekhouden Essentials en Boekhouden Plus.
Wanneer worden de gegevens doorgestuurd?
Via ons platform kan je zelf aangeven wanneer de koppeling gestart moet worden. Dit kan je handmatig doen, maar bijvoorbeeld ook ieder uur of eens per dag.
Hoe veilig is jullie platform?
Ieder account wordt in een aparte container geplaatst, we werken met 2-stapsverificatie (2FA) en we slaan data niet langer op dan nodig.
Werkt de koppeling ook met terugwerkende kracht?
Ja, je kunt aangeven vanaf welke datum gegevens geïmporteerd moeten worden.

Populaire triggers en acties voor Moneybird

Triggers en acties zijn de bouwblokken van je workflow. Een trigger is een actie waarmee een workflow begint: wat moet er gebeuren om de workflow te starten? Vervolgens kan je acties selecteren die uitgevoerd moeten worden. Dit zijn de meest populaire acties en triggers, daag ons uit om andere acties of workflows te ontdekken.

  • Trigger
    Factuur succesvol betaald

  • Actie
    Verkoopfactuur versturen

  • Actie
    Verkoopfactuur maken

  • Actie
    Nieuw contact aanmaken

  • Trigger
    Nieuw contact aangemaakt

  • Actie
    Contactgegevens bijwerken

  • Actie
    Contact aanmaken

Onze pakketten

Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal acties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?

Klein

Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.

€15 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Middel

Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.

€40 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Groot

Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.

€60 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Enterprise

Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.

Contact opnemen
Overzicht en efficiëntie voor internationale dadel venture

Cases waar we trots op zijn

Overzicht en efficiëntie voor internationale dadel venture

Met voorraad op verschillende locaties en orders van verschillende kanten is de behoefte om goed overzicht te houden groot.

Bekijk deze case

Veelgestelde vragen over Konnekta

Hieronder vind je de antwoorden op de vragen die we het vaakst van onze klanten krijgen. Heb je toch een andere vraag? Neem gerust contact met ons op, en we helpen je zo snel mogelijk verder.

Bieden jullie ook enterprise of maatwerk oplossingen?

Zeker, voor de veeleisende gebruiker bieden wij ook maatwerk. Het beste is om hierover contact op te nemen zodat we je wensen kunnen inventariseren.

Hoe kan ik betalen?

De meeste klanten kiezen ervoor om toestemming te geven voor een SEPA-incasso. We sturen je dan elke maand een factuur en incasseren automatisch het bedrag. Liever zelf overmaken? Dat kan ook. Daarnaast is het mogelijk om jaarlijks te betalen, als dat beter voor je werkt.

Kan ik ook switchen van pakket?

Uiteraard. Je kunt na iedere maand switchen van pakket. Dit kan je zelf via je account doen of via onze helpdesk.

Kunnen jullie de koppeling ook voor mij maken en instellen?

Jazeker. Wij bieden naast ons platform een implementatie service. We inventariseren eerst je wensen en daarna stellen wij het platform naar jouw wensen in. De eerste stap is het maken van een gratis afspraak.

Slaan jullie mijn data ook op?

Nee, zodra de workflow succesvol uitgevoerd is wordt alle data gewist.

Wanneer kan ik opzeggen?

Je kunt op ieder gewenst moment je account opzeggen. Tenzij dit contractueel anders vastgelegd is. Je houdt nog toegang tot het moment dat je betaald hebt.

Wat bedoelen jullie met acties?

Wij zien een acties als het overzetten van een verzameling gegevens. Bijvoorbeeld: het overzetten van één factuur met alle bijbehorende gegevens telt als één actie. Of een klant aanmaken met alle bijbehorende gegevensvelden, ook dat zien wij als één actie.

Wat gebeurt er als ik per ongeluk meer acties gebruik dan mijn pakket toestaat?

Elke maand controleren we hoeveel acties we voor je hebben uitgevoerd en hoeveel er in je pakket zijn inbegrepen. Als je deze limiet overschrijdt, nemen we contact met je op. We stoppen nooit met verwerken zonder eerst met je te overleggen.

Welk pakket moet ik kiezen?

Onze pakketten werken op basis van het aantal acties die we per maand voor je uitvoeren. Kies daarom het pakket dat het meest in de buurt ligt van het aantal acties die je per maand hebt.

Wat heb ik nodig?

Om toestemming voor de koppeling te geven moet je kunnen inloggen bij het pakket dat je koppelen wilt. Om te koppelen met een API heb je ook een API key nodig. Deze kan je zelf vinden in het dashboard van het product.

Overzicht en efficiëntie voor internationale dadel venture

Cases waar we trots op zijn

Overzicht en efficiëntie voor internationale dadel venture

Met voorraad op verschillende locaties en orders van verschillende kanten is de behoefte om goed overzicht te houden groot.

Bekijk deze case
Moneybird logo

Over Moneybird

Moneybird is een gebruiksvriendelijk boekhoudpakket dat ondernemers helpt met het eenvoudig versturen van facturen, beheren van offertes en het verwerken van administratie. Met Moneybird kunnen ondernemers hun boekhouding automatiseren en altijd inzicht houden in hun financiële situatie. Door Moneybird te koppelen met Konnekta, kunnen facturen, betalingen en klantgegevens automatisch worden gesynchroniseerd met andere softwarepakketten zoals CRM- en projectmanagementtools. Dit vermindert handmatige invoer, voorkomt fouten, en zorgt voor een efficiëntere administratie en samenwerking tussen verschillende bedrijfsprocessen.

Sneller en efficiënter werken door Moneybird aan Konnekta te koppelen

Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de Moneybird integratie op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.