Met triggers en acties kan je workflows maken op het Konnekta platform. Een trigger is een beginpunt waarna vervolgacties ingesteld kunnen worden.
Contactgegevens bijwerken
Nieuwe inkoopfactuur aangemaakt
Factuur succesvol betaald
Verkoopfactuur maken
Factuur als betaald markeren
Factuur aanmaken
Lead status aangepast
Klant aanmaken
Nieuw contact aanmaken
Verkoopfactuur versturen
Factuur als betaald gemarkeerd
Lead status aanpassen
Nieuwe factuur aangemaakt
Nieuwe inschrijving via een formulier
Nieuw contact aangemaakt
Nieuw contact toegevoegd
Inkoopfactuur aanmaken
Contact aanmaken
Betaling aanmaken
Nieuwe lead toegevoegd
Klantgegevens bijwerken
Artikel aanmaken
Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal acties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?
Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.
€15 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.
€40 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.
€60 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.
Contact opnemenOdoo is een veelzijdig bedrijfssoftwarepakket dat speciaal is ontworpen voor ondernemers die hun bedrijfsprocessen willen stroomlijnen en automatiseren. Met Odoo kunnen gebruikers eenvoudig offertes, facturen en andere documenten beheren, hun projecten en klantrelaties volgen, en hun voorraad en verkopen in de gaten houden. Door Odoo te integreren met Konnekta, kunnen deze gegevens naadloos worden gesynchroniseerd met andere belangrijke systemen, zoals boekhoudsoftware en CRM-tools. Deze integratie bespaart tijd, minimaliseert fouten en zorgt ervoor dat alle bedrijfsprocessen soepel en efficiënt verlopen, zonder de noodzaak voor handmatige gegevensinvoer.
Exact Online is een complete boekhoud- en bedrijfssoftwareoplossing voor ondernemers, waarmee zij eenvoudig hun financiële administratie, facturatie, en voorraadbeheer kunnen regelen. Met Exact Online hebben bedrijven altijd en overal inzicht in hun financiële situatie en kunnen ze efficiënt samenwerken met hun accountant. Door Exact Online te koppelen met Konnekta, worden gegevens zoals facturen, betalingen en klantinformatie automatisch gedeeld met andere softwarepakketten, zoals CRM- en projectmanagementtools. Dit verhoogt de efficiëntie, vermindert handmatige taken en biedt een gestroomlijnde bedrijfsvoering zonder dataverlies of duplicatie.
Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de integratie van Odoo en Exact Online op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.