Met de Odoo Google Sheets koppeling kan je gegevens uit Odoo gemakkelijk exporteren naar een Google sheet spreadsheet.
Met triggers en acties kan je workflows maken op het Konnekta platform. Een trigger is een beginpunt waarna vervolgacties ingesteld kunnen worden.
Factuur aanmaken
Bestaande rij updaten in een sheet
Lead status aangepast
Verkoopfactuur versturen
Nieuw contact toegevoegd
Betaling aanmaken
Verkoopfactuur maken
Nieuw contact aanmaken
Nieuwe lead toegevoegd
Klant aanmaken
Klantgegevens bijwerken
Nieuwe inschrijving via een formulier
Artikel aanmaken
Nieuwe spreadsheet aanmaken
Wijziging in spreadsheet
Nieuwe rij toevoegen in een sheet
Contactgegevens bijwerken
Lead status aanpassen
Nieuw contact aangemaakt
Factuur als betaald gemarkeerd
Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal acties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?
Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.
€15 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.
€40 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.
€60 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.
Contact opnemenOdoo is een veelzijdig bedrijfssoftwarepakket dat speciaal is ontworpen voor ondernemers die hun bedrijfsprocessen willen stroomlijnen en automatiseren. Met Odoo kunnen gebruikers eenvoudig offertes, facturen en andere documenten beheren, hun projecten en klantrelaties volgen, en hun voorraad en verkopen in de gaten houden. Door Odoo te integreren met Konnekta, kunnen deze gegevens naadloos worden gesynchroniseerd met andere belangrijke systemen, zoals boekhoudsoftware en CRM-tools. Deze integratie bespaart tijd, minimaliseert fouten en zorgt ervoor dat alle bedrijfsprocessen soepel en efficiënt verlopen, zonder de noodzaak voor handmatige gegevensinvoer.
Google Sheets is een cloudgebaseerde spreadsheettool die gebruikers in staat stelt om gegevens te organiseren, analyseren en delen in real-time. Het biedt krachtige functies voor gegevensbeheer, zoals formules, grafieken en samenwerkingsopties. Door Google Sheets te koppelen met Konnekta, kunnen gegevens uit verschillende softwarepakketten automatisch worden gesynchroniseerd met je spreadsheets. Dit maakt het eenvoudig om actuele informatie bij te houden, rapporten te genereren en analyses uit te voeren zonder handmatige gegevensinvoer. De integratie zorgt voor een gestroomlijnde workflow en houdt alle bedrijfsgegevens centraal en up-to-date.
Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de integratie van Odoo en Google Sheets op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.