Verkoop je online met een Lightspeed webshop? Wij koppelen ook met Lightspeed.
Als er een nieuwe bestelling geplaatst is in je Lightspeed webshop kunnen we deze bestelling automatisch doorsturen naar een ander software pakket. Bijvoorbeeld naar het magazijn zodat de order gepickt kan worden of naar een printer of fulfilment partner.
Wil je als ondernemer tijd en energie besparen? Overweeg dan om Lightspeed te koppelen aan andere systemen die je gebruikt. Door deze integraties te maken, profiteer je van talloze voordelen.
Allereerst kan je gegevens van verschillende systemen op één centrale plek beheren, waardoor je efficiënter werkt en inzicht krijgt in het complete plaatje van je bedrijf. Bovendien voorkom je handmatige invoer van gegevens, wat fouten voorkomt en tijd bespaart.
Ten tweede kan je hierdoor betere analyses maken. Door verschillende gegevensbronnen te combineren, krijg je dieper inzicht in de prestaties van je bedrijf en kan je gemakkelijker de juiste beslissingen nemen. Koppel bijvoorbeeld Lightspeed aan je boekhoudsysteem om inzicht te krijgen in je financiële situatie en om gemakkelijker btw-aangifte te doen.
Kortom, het koppelen van Lightspeed aan andere systemen kan je als ondernemer veel voordelen opleveren. Het zorgt voor meer efficiëntie, minder fouten en dieper inzicht in de prestaties van je bedrijf. Wacht dus niet langer en ga voor een betere bedrijfsvoering met Lightspeed integraties.
Vandaag aan de slag? Geen probleem!
Met ons platform kan je direct zelf aan de slag.
Onze pakketten
Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal transacties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer transacties, hoe hoger de prijs. Fair toch?
Als je per maand tussen de 0 en 250 transacties hebt, dan kan je hiermee starten.
€15 /maand
Nu startenAls je tussen de 250 en 2000 transacties per maand hebt dan is dit pakket voor jou.
€40 /maand
Nu starten2000+ transacties per maand? Dan ga je voor groot.
€60 /maand
Nu startenWil je er zeker van zijn dat het direct goed gedaan wordt? Dan implementeren we het graag voor jou. De kosten voor de implementatie zijn eenmalig €200.
Onze pakketten werken op basis van het aantal transacties die we per maand voor je verwerken. Kies daarom het pakket dat het meest in de buurt ligt van het aantal transacties die je per maand hebt.
We controleren iedere maand hoeveel transacties we voor je verwerkt hebben en hoeveel transacties bij je pakket zitten. Als je hier buiten komt nemen we contact met je op. We stoppen nooit met verwerken zonder dat we contact met je opgenomen hebben.
Het gemakkelijkst is om toestemming voor een SEPA incasso te geven. We sturen je dan maandelijks een factuur en incasseren deze. Wil je liever zelf over maken dan is dat ook mogelijk.
Uiteraard. Je kunt na iedere maand switchen van pakket. Dit kan je zelf via je account doen of via onze helpdesk.
Wij zien een transactie als het overzetten van een verzameling gegevens. Bijvoorbeeld: het overzetten van één factuur met alle bijbehorende gegevens telt als één transactie. Of een klant met alle bijbehorende gegevensvelden, ook dat zien wij als één transactie.
Je kunt op ieder gewenst moment je account opzeggen. Je houdt nog toegang tot het moment dat je betaald hebt.
Zeker, voor de veeleisende gebruiker bieden wij ook maatwerk. Het beste is om hierover contact op te nemen zodat we je wensen kunnen inventariseren.
Lightspeed is een cloud-based softwareplatform dat speciaal is ontworpen voor kleine en middelgrote ondernemingen in de detailhandel en de horeca. Het biedt een geïntegreerd point-of-sale (POS)-systeem, voorraadbeheer, klantrelatiebeheer (CRM) en e-commercefunctionaliteiten om het beheer van bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen en te optimaliseren.
Een van de belangrijkste voordelen van Lightspeed is de flexibiliteit en schaalbaarheid van het platform. Het kan worden aangepast aan de specifieke behoeften van verschillende soorten bedrijven en kan worden geïntegreerd met een breed scala aan hardware en softwareapplicaties. Daarnaast is Lightspeed ontworpen met het oog op gebruiksgemak en biedt het een intuïtieve interface die eenvoudig te navigeren is.
Met Lightspeed kunnen bedrijven efficiënter werken en betere beslissingen nemen door middel van inzichtelijke rapportage en analyses. Het platform biedt gedetailleerde rapporten over verkoop, voorraad, klantgedrag en andere bedrijfsstatistieken die kunnen worden gebruikt om trends te identificeren en toekomstige groeimogelijkheden te ontdekken. Bovendien biedt Lightspeed ook een mobiele app waarmee bedrijfseigenaren toegang hebben tot hun bedrijfsgegevens en kunnen zij taken uitvoeren vanaf hun smartphone of tablet.
Al met al biedt Lightspeed een krachtig en veelzijdig platform dat bedrijven in staat stelt hun activiteiten te optimaliseren en te groeien. Door de integratie van belangrijke bedrijfsfuncties in één platform, kunnen bedrijven hun processen vereenvoudigen en efficiënter maken, waardoor ze meer tijd hebben om zich te concentreren op de kernactiviteiten van hun bedrijf.
Meld je aan en koppel de Lightspeed API met het Konnekta platform om je data voor je te laten werken.