Software koppelingen van Konnekta

Moneybird & WooCommerce koppeling

Moneybird & WooCommerce koppelen? Door klanten en bestellingen direct vanuit Woocommerce door te sturen naar Moneybird werkt je bedrijf efficiënter.

Moneybird & WooCommerce koppeling

Ontdek de mogelijkheden

De gegevens uit Moneybird en Woocommerce voor jou aan het werk

Door je gegevens uit Moneybird in het andere systeem te plaatsen kan je sneller en efficiënter je bedrijf runnen.

Factuurgegevens
Facturen automatisch aanmaken, doorsturen of de status wijzigen als een factuur voldaan is.
Orders en bestellingen
Orders of bestellingen worden direct doorgestuurd worden naar het systeem waar actie ondernemen moet worden.
Klanten en contacten
Je klantgegevens altijd overal up-to-date zodat je altijd beschikt over de laatste gegevens.
Voorraad informatie
De voorraad informatie altijd overal gelijk zodat er nooit misgegrepen wordt.
Projectinformatie
De taken en status van projecten altijd overal up-to-date zodat iedereen op de hoogte is.
Overige gegevens
Zie je meer mogelijkheden? Daag ons uit, we kunnen vrijwel alle gegevens uit systemen halen.

Alles wat je weten moet

Vandaag aan de slag? Geen probleem!

Met ons platform kan je direct zelf aan de slag.

App screenshot
Hoe kan ik beginnen?
Je kunt jezelf direct registreren voor het platform en beginnen. Kom je er niet uit of wil je dat wij alles goed instellen dan kan je kiezen voor het implementatiepakket.
Wat heb ik nodig?
Om toestemming voor de koppeling te geven moet je kunnen inloggen bij het pakket dat je koppelen wilt. Om te koppelen met een API heb je ook een API key nodig. Deze kan je zelf vinden in het dashboard van het product.
Welke Exact Online licenties werken met Konnekta?
Konnekta werkt met de Exact licenties Boekhouden Essentials en Boekhouden Plus.
Wanneer worden de gegevens doorgestuurd?
Via ons platform kan je zelf aangeven wanneer de koppeling gestart moet worden. Dit kan je handmatig doen, maar bijvoorbeeld ook ieder uur of eens per dag.
Hoe veilig is jullie platform?
Ieder account wordt in een aparte container geplaatst, we werken met 2-stapsverificatie (2FA) en we slaan data niet langer op dan nodig.
Werkt de koppeling ook met terugwerkende kracht?
Ja, je kunt aangeven vanaf welke datum gegevens geïmporteerd moeten worden.

Onze pakketten

Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal acties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?

Klein

  • 0 - 250 acties

Als je per maand tussen de 0 en 250 acties hebt, dan kan je hiermee starten.

€15 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Middel

  • 250 - 2000 acties

Verwerk je tussen de 250 en 2000 acties per maand? Dan is dit jouw pakket.

€40 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Groot

  • 2000 - 5000 acties

Heb tussen de 2000 en 5000 acties per maand? Dan val je in de categorie groot.

€60 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Enterprise

  • 5000+ acties

Meer dan 5000 acties per maand? Dan past het Enterprise pakket het beste.

Op aanvraag

Contact opnemen

Veelgestelde vragen over onze pakketten

Onze pakketten werken op basis van het aantal acties die we per maand voor je uitvoeren. Kies daarom het pakket dat het meest in de buurt ligt van het aantal acties die je per maand hebt.

We controleren iedere maand hoeveel acties we voor je uitgevoerd hebben en hoeveel acties bij je pakket zitten. Als je hier buiten komt nemen we contact met je op. We stoppen nooit met verwerken zonder dat we contact met je opgenomen hebben.

Ja hoor, je kunt de implementatie door ons laten doen. We inventariseren eerst je wensen en daarna stellen wij het platform naar jouw wensen in.

Het gemakkelijkst is om toestemming voor een SEPA incasso te geven. We sturen je dan maandelijks een factuur en incasseren deze. Wil je liever zelf over maken dan is dat ook mogelijk.

Uiteraard. Je kunt na iedere maand switchen van pakket. Dit kan je zelf via je account doen of via onze helpdesk.

Wij zien een acties als het overzetten van een verzameling gegevens. Bijvoorbeeld: het overzetten van één factuur met alle bijbehorende gegevens telt als één acties. Of een klant aanmaken met alle bijbehorende gegevensvelden, ook dat zien wij als één actie.

Je kunt op ieder gewenst moment je account opzeggen. Je houdt nog toegang tot het moment dat je betaald hebt.

Zeker, voor de veeleisende gebruiker bieden wij ook maatwerk. Het beste is om hierover contact op te nemen zodat we je wensen kunnen inventariseren.

Thomas Jacobs - Konnekta

Bedrijven waarbij we meerdere FTE's kunnen besparen door slim software te koppelen en processen te stroomlijnen, daar krijg ik energie van!

Thomas Jacobs
Founder Konnekta

Wat doet Konnekta?

Software koppelingen!

Ieder bedrijf is tegenwoordig afhankelijk van software pakketten. Een CRM pakket voor het bijhouden van contacten en leads, een ander softwarepakket voor de boekhouding en administratie en een online tool voor het incasseren van facturen.

Los van elkaar maken deze pakketten je leven een stuk gemakkelijker. Maar het bijwerken van het ene systeem met de informatie uit het andere systeem kan nog steeds veel werk zijn.

Hier biedt Konnekta uitkomst. Door software systemen te koppelen kunnen we de data inzetten op de manier die jouw bedrijf helpt te groeien. Zo kunnen we contactgegevens automatisch bijwerken in het CRM, facturen automatisch inladen, offertes versturen en accepteren.

Als je bedrijfsdata al in een online systeem zit dan kunnen wij via een API koppeling deze data ontsluiten en automatisch naar een ander systeem sturen. Dit bespaart tijd, voorkomt fouten en laat je bedrijf groeien.