Software koppelingen van Konnekta
Moneybird & WooCommerce koppelen? Door klanten en bestellingen direct vanuit Woocommerce door te sturen naar Moneybird werkt je bedrijf efficiënter.
Ontdek de mogelijkheden
Door je gegevens uit Moneybird in het andere systeem te plaatsen kan je sneller en efficiënter je bedrijf runnen.
Vandaag aan de slag? Geen probleem!
Met ons platform kan je direct zelf aan de slag.
Onze pakketten
Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal acties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?
Als je per maand tussen de 0 en 250 acties hebt, dan kan je hiermee starten.
€15 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Verwerk je tussen de 250 en 2000 acties per maand? Dan is dit jouw pakket.
€40 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Heb tussen de 2000 en 5000 acties per maand? Dan val je in de categorie groot.
€60 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Meer dan 5000 acties per maand? Dan past het Enterprise pakket het beste.
Op aanvraag
Contact opnemenOnze pakketten werken op basis van het aantal acties die we per maand voor je uitvoeren. Kies daarom het pakket dat het meest in de buurt ligt van het aantal acties die je per maand hebt.
We controleren iedere maand hoeveel acties we voor je uitgevoerd hebben en hoeveel acties bij je pakket zitten. Als je hier buiten komt nemen we contact met je op. We stoppen nooit met verwerken zonder dat we contact met je opgenomen hebben.
Ja hoor, je kunt de implementatie door ons laten doen. We inventariseren eerst je wensen en daarna stellen wij het platform naar jouw wensen in.
Het gemakkelijkst is om toestemming voor een SEPA incasso te geven. We sturen je dan maandelijks een factuur en incasseren deze. Wil je liever zelf over maken dan is dat ook mogelijk.
Uiteraard. Je kunt na iedere maand switchen van pakket. Dit kan je zelf via je account doen of via onze helpdesk.
Wij zien een acties als het overzetten van een verzameling gegevens. Bijvoorbeeld: het overzetten van één factuur met alle bijbehorende gegevens telt als één acties. Of een klant aanmaken met alle bijbehorende gegevensvelden, ook dat zien wij als één actie.
Je kunt op ieder gewenst moment je account opzeggen. Je houdt nog toegang tot het moment dat je betaald hebt.
Zeker, voor de veeleisende gebruiker bieden wij ook maatwerk. Het beste is om hierover contact op te nemen zodat we je wensen kunnen inventariseren.
Wat doet Konnekta?
Ieder bedrijf is tegenwoordig afhankelijk van software pakketten. Een CRM pakket voor het bijhouden van contacten en leads, een ander softwarepakket voor de boekhouding en administratie en een online tool voor het incasseren van facturen.
Los van elkaar maken deze pakketten je leven een stuk gemakkelijker. Maar het bijwerken van het ene systeem met de informatie uit het andere systeem kan nog steeds veel werk zijn.
Hier biedt Konnekta uitkomst. Door software systemen te koppelen kunnen we de data inzetten op de manier die jouw bedrijf helpt te groeien. Zo kunnen we contactgegevens automatisch bijwerken in het CRM, facturen automatisch inladen, offertes versturen en accepteren.
Als je bedrijfsdata al in een online systeem zit dan kunnen wij via een API koppeling deze data ontsluiten en automatisch naar een ander systeem sturen. Dit bespaart tijd, voorkomt fouten en laat je bedrijf groeien.