Met triggers en acties kan je workflows maken op het Konnekta platform. Een trigger is een beginpunt waarna vervolgacties ingesteld kunnen worden.
Factuur als betaald markeren
Contact aanmaken
Factuur succesvol betaald
Nieuw contact toegevoegd
Factuur als betaald gemarkeerd
Nieuwe inkoopfactuur aangemaakt
Nieuwe factuur aangemaakt
Nieuwe spreadsheet aanmaken
Nieuwe rij toevoegen in een sheet
Bestaande rij updaten in een sheet
Inkoopfactuur aanmaken
Factuur aanmaken
Wijziging in spreadsheet
Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal acties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?
Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.
€15 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.
€40 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.
€60 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.
Contact opnemenGoogle Sheets is een cloudgebaseerde spreadsheettool die gebruikers in staat stelt om gegevens te organiseren, analyseren en delen in real-time. Het biedt krachtige functies voor gegevensbeheer, zoals formules, grafieken en samenwerkingsopties. Door Google Sheets te koppelen met Konnekta, kunnen gegevens uit verschillende softwarepakketten automatisch worden gesynchroniseerd met je spreadsheets. Dit maakt het eenvoudig om actuele informatie bij te houden, rapporten te genereren en analyses uit te voeren zonder handmatige gegevensinvoer. De integratie zorgt voor een gestroomlijnde workflow en houdt alle bedrijfsgegevens centraal en up-to-date.
Exact Online is een complete boekhoud- en bedrijfssoftwareoplossing voor ondernemers, waarmee zij eenvoudig hun financiële administratie, facturatie, en voorraadbeheer kunnen regelen. Met Exact Online hebben bedrijven altijd en overal inzicht in hun financiële situatie en kunnen ze efficiënt samenwerken met hun accountant. Door Exact Online te koppelen met Konnekta, worden gegevens zoals facturen, betalingen en klantinformatie automatisch gedeeld met andere softwarepakketten, zoals CRM- en projectmanagementtools. Dit verhoogt de efficiëntie, vermindert handmatige taken en biedt een gestroomlijnde bedrijfsvoering zonder dataverlies of duplicatie.
Cases waar we trots op zijn
Door slim gebruik te maken van softwarekoppelingen is de werkdruk van de werknemers drastisch verlaagd.
Bekijk deze casePlan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de integratie van Google Sheets en Exact Online op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.