Triggers en acties

Met triggers en acties kan je workflows maken op het Konnekta platform. Een trigger is een beginpunt waarna vervolgacties ingesteld kunnen worden.

Actie
Verkoopfactuur versturen

Verkoopfactuur versturen

Actie
Contact aanmaken

Contact aanmaken

Actie
Nieuwe spreadsheet aanmaken

Nieuwe spreadsheet aanmaken

Actie
Nieuw contact aanmaken

Nieuw contact aanmaken

Trigger
Factuur succesvol betaald

Factuur succesvol betaald

Actie
Verkoopfactuur maken

Verkoopfactuur maken

Actie
Contactgegevens bijwerken

Contactgegevens bijwerken

Trigger
Nieuw contact aangemaakt

Nieuw contact aangemaakt

Actie
Bestaande rij updaten in een sheet

Bestaande rij updaten in een sheet

Actie
Nieuwe rij toevoegen in een sheet

Nieuwe rij toevoegen in een sheet

Trigger
Wijziging in spreadsheet

Wijziging in spreadsheet

Onze pakketten

Klein

Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.

€15 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Middel

Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.

€40 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Groot

Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.

€60 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Enterprise

Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.

Contact opnemen
Wijziging in spreadsheet logo

Wat is Moneybird?

Moneybird is een gebruiksvriendelijk boekhoudpakket dat ondernemers helpt met het eenvoudig versturen van facturen, beheren van offertes en het verwerken van administratie. Met Moneybird kunnen ondernemers hun boekhouding automatiseren en altijd inzicht houden in hun financiële situatie. Door Moneybird te koppelen met Konnekta, kunnen facturen, betalingen en klantgegevens automatisch worden gesynchroniseerd met andere softwarepakketten zoals CRM- en projectmanagementtools. Dit vermindert handmatige invoer, voorkomt fouten, en zorgt voor een efficiëntere administratie en samenwerking tussen verschillende bedrijfsprocessen.

Wijziging in spreadsheet logo

Wat is Google Sheets?

Google Sheets is een cloudgebaseerde spreadsheettool die gebruikers in staat stelt om gegevens te organiseren, analyseren en delen in real-time. Het biedt krachtige functies voor gegevensbeheer, zoals formules, grafieken en samenwerkingsopties. Door Google Sheets te koppelen met Konnekta, kunnen gegevens uit verschillende softwarepakketten automatisch worden gesynchroniseerd met je spreadsheets. Dit maakt het eenvoudig om actuele informatie bij te houden, rapporten te genereren en analyses uit te voeren zonder handmatige gegevensinvoer. De integratie zorgt voor een gestroomlijnde workflow en houdt alle bedrijfsgegevens centraal en up-to-date.

Sneller en efficiënter werken door Moneybird en Google Sheets via Konnekta aan elkaar te koppelen

Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de integratie van Moneybird en Google Sheets op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.