Odoo Moneybird koppeling

Odoo en Moneybird koppelen? Je klanten, contacten en deals in Odoo bijhouden maar je boekhouding in Moneybird beheren? Met een koppeling tussen Odoo en Moneybird kan je het zo inrichten als jij wilt.

Triggers en acties

Met triggers en acties kan je workflows maken op het Konnekta platform. Een trigger is een beginpunt waarna vervolgacties ingesteld kunnen worden.

Trigger
Nieuwe inschrijving via een formulier

Nieuwe inschrijving via een formulier

Trigger
Lead status aangepast

Lead status aangepast

Actie
Klantgegevens bijwerken

Klantgegevens bijwerken

Trigger
Nieuw contact toegevoegd

Nieuw contact toegevoegd

Actie
Verkoopfactuur versturen

Verkoopfactuur versturen

Actie
Klant aanmaken

Klant aanmaken

Actie
Betaling aanmaken

Betaling aanmaken

Actie
Artikel aanmaken

Artikel aanmaken

Trigger
Nieuw contact aangemaakt

Nieuw contact aangemaakt

Trigger
Factuur als betaald gemarkeerd

Factuur als betaald gemarkeerd

Actie
Contactgegevens bijwerken

Contactgegevens bijwerken

Trigger
Factuur succesvol betaald

Factuur succesvol betaald

Trigger
Nieuwe lead toegevoegd

Nieuwe lead toegevoegd

Actie
Nieuw contact aanmaken

Nieuw contact aanmaken

Actie
Verkoopfactuur maken

Verkoopfactuur maken

Actie
Factuur aanmaken

Factuur aanmaken

Actie
Contact aanmaken

Contact aanmaken

Actie
Lead status aanpassen

Lead status aanpassen

Onze pakketten

Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal acties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?

Klein

Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.

€15 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Middel

Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.

€40 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Groot

Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.

€60 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Enterprise

Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.

Contact opnemen
Lead status aanpassen logo

Wat is Odoo?

Odoo is een veelzijdig bedrijfssoftwarepakket dat speciaal is ontworpen voor ondernemers die hun bedrijfsprocessen willen stroomlijnen en automatiseren. Met Odoo kunnen gebruikers eenvoudig offertes, facturen en andere documenten beheren, hun projecten en klantrelaties volgen, en hun voorraad en verkopen in de gaten houden. Door Odoo te integreren met Konnekta, kunnen deze gegevens naadloos worden gesynchroniseerd met andere belangrijke systemen, zoals boekhoudsoftware en CRM-tools. Deze integratie bespaart tijd, minimaliseert fouten en zorgt ervoor dat alle bedrijfsprocessen soepel en efficiënt verlopen, zonder de noodzaak voor handmatige gegevensinvoer.

Lead status aanpassen logo

Wat is Moneybird?

Moneybird is een gebruiksvriendelijk boekhoudpakket dat ondernemers helpt met het eenvoudig versturen van facturen, beheren van offertes en het verwerken van administratie. Met Moneybird kunnen ondernemers hun boekhouding automatiseren en altijd inzicht houden in hun financiële situatie. Door Moneybird te koppelen met Konnekta, kunnen facturen, betalingen en klantgegevens automatisch worden gesynchroniseerd met andere softwarepakketten zoals CRM- en projectmanagementtools. Dit vermindert handmatige invoer, voorkomt fouten, en zorgt voor een efficiëntere administratie en samenwerking tussen verschillende bedrijfsprocessen.

Werkdrukverlaging door automatisering voor bootverzekeraar

Cases waar we trots op zijn

Werkdrukverlaging door automatisering voor bootverzekeraar

Door slim gebruik te maken van softwarekoppelingen is de werkdruk van de werknemers drastisch verlaagd.

Bekijk deze case

Sneller en efficiënter werken door Odoo en Moneybird via Konnekta aan elkaar te koppelen

Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de integratie van Odoo en Moneybird op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.