Door Brevo met Google Sheets te koppelen kan je gemakkelijk contacten, mailinglijsten, e-mailadressen en andere gegevens vanuit Brevo naar Google sheets sturen.
Met triggers en acties kan je workflows maken op het Konnekta platform. Een trigger is een beginpunt waarna vervolgacties ingesteld kunnen worden.
Contact verwijderen uit een groep
Nieuwe spreadsheet aanmaken
Wijziging in spreadsheet
Contactgegevens bijwerken
Contact aanmaken
Nieuwe rij toevoegen in een sheet
Contact toevoegen aan een groep
Bestaande rij updaten in een sheet
Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal acties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?
Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.
€15 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.
€40 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.
€60 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.
Contact opnemenBrevo (voorheen bekend als Sendinblue) is een veelzijdig platform voor e-mailmarketing en communicatie waarmee bedrijven hun marketingcampagnes, SMS-berichten en automatiseringen kunnen beheren. Met Brevo kunnen gebruikers gepersonaliseerde e-mails en sms’jes versturen, marketingcampagnes automatiseren en de resultaten van hun communicatieactiviteiten analyseren. Door Brevo te koppelen met Konnekta, kunnen klant- en campagnegegevens automatisch worden gesynchroniseerd met andere systemen zoals CRM- en boekhoudsoftware. Dit zorgt voor een naadloze integratie van marketing- en bedrijfsprocessen, waardoor je marketinginspanningen beter kunnen worden afgestemd op de bredere bedrijfsvoering en je tijd bespaart door handmatige invoer te verminderen.
Google Sheets is een cloudgebaseerde spreadsheettool die gebruikers in staat stelt om gegevens te organiseren, analyseren en delen in real-time. Het biedt krachtige functies voor gegevensbeheer, zoals formules, grafieken en samenwerkingsopties. Door Google Sheets te koppelen met Konnekta, kunnen gegevens uit verschillende softwarepakketten automatisch worden gesynchroniseerd met je spreadsheets. Dit maakt het eenvoudig om actuele informatie bij te houden, rapporten te genereren en analyses uit te voeren zonder handmatige gegevensinvoer. De integratie zorgt voor een gestroomlijnde workflow en houdt alle bedrijfsgegevens centraal en up-to-date.
Cases waar we trots op zijn
Door slim gebruik te maken van softwarekoppelingen is de werkdruk van de werknemers drastisch verlaagd.
Bekijk deze casePlan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de integratie van Brevo en Google Sheets op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.