Moneybird API koppeling

Moneybird maakt boekhouden gemakkelijk! Gebruik jij Moneybird om offertes en facturen naar je klanten te sturen, je bankrekening in te laden en je boekhouding te doen? Meer dan 250.000 ondernemers doen dat ook.

Exact Online

Meest gebruikte data en acties in Moneybird

Factuur aangemaakt in Moneybird

Als er een factuur in Moneybird aangemaakt is dan kan deze factuur meteen doorgestuurd worden naar een ander systeem. Zo kan de klant toegang tot een ander systeem krijgen of kan een orderpick systeem in gang gezet worden.

Offerte aangemaakt in Moneybird
Offerte geaccepteerd in Moneybird

Zodra de klant een offerte geaccepteerd heeft in Moneybird kan er een ander systeem direct in gang gezet worden. Zo kan de klant bijvoorbeeld in een e-mail flow geplaatst worden of kan een medewerker een bericht met instructies ontvangen.

Door Moneybird te koppelen aan andere systemen die je gebruikt als ondernemer, kun je veel tijd en moeite besparen. Door de integratie van bijvoorbeeld je bankrekening en facturatie software, worden facturen automatisch verwerkt en in je administratie bijgewerkt. Dit bespaart je niet alleen tijd, maar verkleint ook de kans op fouten.

Bovendien geeft de koppeling met andere systemen je een volledig overzicht van je financiële situatie. Door deze integratie kun je eenvoudig facturen opvolgen, betalingen bekijken en je cashflow beheren. Hierdoor kun je sneller beslissingen nemen en je bedrijfsprestaties verbeteren.

Last but not least, door de koppeling van Moneybird met andere systemen, kun je gemakkelijk schakelen tussen verschillende applicaties zonder handmatig gegevens over te zetten. Dit geeft je de flexibiliteit om te werken met de applicaties die het beste bij jouw onderneming passen en deze optimaal te benutten.

Alles wat je weten moet

Vandaag aan de slag? Geen probleem!

Met ons platform kan je direct zelf aan de slag.

App screenshot
Hoe kan ik beginnen?
Je kunt jezelf direct registreren voor het platform en beginnen. Kom je er niet uit of wil je dat wij alles goed instellen dan kan je kiezen voor het implementatiepakket.
Wat heb ik nodig?
Om toestemming voor de koppeling te geven moet je kunnen inloggen bij het pakket dat je koppelen wilt. Om te koppelen met een API heb je ook een API key nodig. Deze kan je zelf vinden in het dashboard van het product.
Welke Exact Online licenties werken met Konnekta?
Konnekta werkt met de Exact licenties Boekhouden Essentials en Boekhouden Plus.
Wanneer worden de gegevens doorgestuurd?
Via ons platform kan je zelf aangeven wanneer de koppeling gestart moet worden. Dit kan je handmatig doen, maar bijvoorbeeld ook ieder uur of eens per dag.
Hoe veilig is jullie platform?
Ieder account wordt in een aparte container geplaatst, we werken met 2-stapsverificatie (2FA) en we slaan data niet langer op dan nodig.
Werkt de koppeling ook met terugwerkende kracht?
Ja, je kunt aangeven vanaf welke datum gegevens geïmporteerd moeten worden.

Onze pakketten

Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal acties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?

Klein

  • 0 - 250 acties

Als je per maand tussen de 0 en 250 acties hebt, dan kan je hiermee starten.

€15 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Middel

  • 250 - 2000 acties

Verwerk je tussen de 250 en 2000 acties per maand? Dan is dit jouw pakket.

€40 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Groot

  • 2000 - 5000 acties

Heb tussen de 2000 en 5000 acties per maand? Dan val je in de categorie groot.

€60 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Enterprise

  • 5000+ acties

Meer dan 5000 acties per maand? Dan past het Enterprise pakket het beste.

Op aanvraag

Contact opnemen

Veelgestelde vragen over onze pakketten

Onze pakketten werken op basis van het aantal acties die we per maand voor je uitvoeren. Kies daarom het pakket dat het meest in de buurt ligt van het aantal acties die je per maand hebt.

We controleren iedere maand hoeveel acties we voor je uitgevoerd hebben en hoeveel acties bij je pakket zitten. Als je hier buiten komt nemen we contact met je op. We stoppen nooit met verwerken zonder dat we contact met je opgenomen hebben.

Ja hoor, je kunt de implementatie door ons laten doen. We inventariseren eerst je wensen en daarna stellen wij het platform naar jouw wensen in.

Het gemakkelijkst is om toestemming voor een SEPA incasso te geven. We sturen je dan maandelijks een factuur en incasseren deze. Wil je liever zelf over maken dan is dat ook mogelijk.

Uiteraard. Je kunt na iedere maand switchen van pakket. Dit kan je zelf via je account doen of via onze helpdesk.

Wij zien een acties als het overzetten van een verzameling gegevens. Bijvoorbeeld: het overzetten van één factuur met alle bijbehorende gegevens telt als één acties. Of een klant aanmaken met alle bijbehorende gegevensvelden, ook dat zien wij als één actie.

Je kunt op ieder gewenst moment je account opzeggen. Je houdt nog toegang tot het moment dat je betaald hebt.

Zeker, voor de veeleisende gebruiker bieden wij ook maatwerk. Het beste is om hierover contact op te nemen zodat we je wensen kunnen inventariseren.

Meer informatie over Moneybird

Moneybird is een handige en gebruiksvriendelijke tool voor ondernemers die hun financiële administratie eenvoudig willen bijhouden. Met Moneybird kun je gemakkelijk je facturen maken en versturen, je uitgaven beheren en je banktransacties bijhouden. Het is een online platform waarmee je altijd en overal toegang hebt tot je financiële gegevens.

Het mooie van Moneybird is dat het je veel tijd en stress bespaart. Je hoeft niet langer zelf handmatig alle bonnetjes en facturen te verzamelen en in te voeren in een excel sheet of boekhoudprogramma. Moneybird zorgt ervoor dat je administratie altijd up-to-date is en je nooit meer achter de feiten aanloopt. Bovendien krijg je inzicht in je financiële situatie, waardoor je beter geïnformeerd beslissingen kunt nemen voor je bedrijf.

Een ander voordeel van Moneybird is dat het erg betaalbaar is. Je betaalt alleen voor wat je nodig hebt en er zijn geen verborgen kosten. Bovendien biedt Moneybird uitstekende klantenservice en is het heel gebruiksvriendelijk, zelfs als je niet zo goed thuis bent in boekhouden. Kortom, als ondernemer die zijn financiële administratie graag op orde heeft, is Moneybird een fantastische tool die je veel tijd en geld kan besparen.

Moneybird vandaag koppelen met het Konnekta platform

Meld je aan en koppel de Moneybird API met het Konnekta platform om je data voor je te laten werken.