Door te koppelen met Zapier, koppel je meteen met meer dan 5000 andere services.
Als ondernemer ben je waarschijnlijk druk bezig met het runnen van je bedrijf en het behalen van succes. Het handmatig overzetten van gegevens van het ene systeem naar het andere kan echter veel tijd en moeite kosten. Hier komt Zapier om de hoek kijken.
Door Zapier te koppelen aan andere systemen die je gebruikt, zoals je CRM, e-mailmarketing en boekhoudsoftware, kun je gegevens automatisch synchroniseren en stroomlijnen. Dit bespaart je niet alleen tijd, maar zorgt er ook voor dat je gegevens altijd up-to-date zijn.
Bovendien stelt Zapier je in staat om workflows te creëren die gebaseerd zijn op triggers en acties, zodat je geautomatiseerde processen kunt instellen die anders veel handmatig werk vereisen. Hierdoor kun je je richten op de groei en ontwikkeling van je bedrijf, terwijl Zapier de achtergrondwerkzaamheden voor je regelt. Kortom, het koppelen van Zapier aan andere systemen die je gebruikt, kan je bedrijf helpen groeien en efficiënter maken.
Vandaag aan de slag? Geen probleem!
Met ons platform kan je direct zelf aan de slag.
Onze pakketten
Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal transacties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer transacties, hoe hoger de prijs. Fair toch?
Als je per maand tussen de 0 en 250 transacties hebt, dan kan je hiermee starten.
€15 /maand
Nu startenAls je tussen de 250 en 2000 transacties per maand hebt dan is dit pakket voor jou.
€40 /maand
Nu starten2000+ transacties per maand? Dan ga je voor groot.
€60 /maand
Nu startenWil je er zeker van zijn dat het direct goed gedaan wordt? Dan implementeren we het graag voor jou. De kosten voor de implementatie zijn eenmalig €200.
Onze pakketten werken op basis van het aantal transacties die we per maand voor je verwerken. Kies daarom het pakket dat het meest in de buurt ligt van het aantal transacties die je per maand hebt.
We controleren iedere maand hoeveel transacties we voor je verwerkt hebben en hoeveel transacties bij je pakket zitten. Als je hier buiten komt nemen we contact met je op. We stoppen nooit met verwerken zonder dat we contact met je opgenomen hebben.
Het gemakkelijkst is om toestemming voor een SEPA incasso te geven. We sturen je dan maandelijks een factuur en incasseren deze. Wil je liever zelf over maken dan is dat ook mogelijk.
Uiteraard. Je kunt na iedere maand switchen van pakket. Dit kan je zelf via je account doen of via onze helpdesk.
Wij zien een transactie als het overzetten van een verzameling gegevens. Bijvoorbeeld: het overzetten van één factuur met alle bijbehorende gegevens telt als één transactie. Of een klant met alle bijbehorende gegevensvelden, ook dat zien wij als één transactie.
Je kunt op ieder gewenst moment je account opzeggen. Je houdt nog toegang tot het moment dat je betaald hebt.
Zeker, voor de veeleisende gebruiker bieden wij ook maatwerk. Het beste is om hierover contact op te nemen zodat we je wensen kunnen inventariseren.
Zapier is een handige tool die het mogelijk maakt om verschillende apps met elkaar te verbinden zonder dat je hiervoor technische kennis nodig hebt. Met Zapier kan je bijvoorbeeld automatisch contacten toevoegen aan je CRM-systeem wanneer ze zich inschrijven voor je nieuwsbrief of nieuwe klanten automatisch een welkomstmail sturen. Dit bespaart je niet alleen tijd, maar zorgt er ook voor dat je processen efficiënter verlopen.
Een groot voordeel van Zapier is dat het integraties biedt met meer dan 2.000 apps, waaronder populaire tools zoals Google Drive, Trello, Slack en Mailchimp. Zo kan je bijvoorbeeld automatisch bestanden opslaan in Google Drive wanneer er een nieuwe order binnenkomt in je webshop of notificaties ontvangen in Slack wanneer er een nieuwe klant zich inschrijft voor je webinar. Dit zorgt ervoor dat je verschillende tools efficiënter kan gebruiken en je workflows beter geoptimaliseerd worden.
Het mooie aan Zapier is dat je het ook kan gebruiken om complexe workflows te bouwen. Zo kan je bijvoorbeeld een workflow opzetten waarbij je automatisch een factuur verstuurt naar een klant wanneer een betaling binnenkomt op je Stripe-account en je team op de hoogte brengt in Slack. Dit helpt je niet alleen om tijd te besparen, maar zorgt er ook voor dat je team altijd op de hoogte is van belangrijke ontwikkelingen binnen je bedrijf. Kortom, Zapier is een krachtige tool die je kan helpen om je bedrijfsprocessen te stroomlijnen en efficiënter te maken.
Meld je aan en koppel de Zapier API met het Konnekta platform om je data voor je te laten werken.