De gegevens uit Exact Online synchroon houden met Moneybird? Met deze integratie kan je bijvoorbeeld facturen, klanten en betalingen koppelen.
Met triggers en acties kan je workflows maken op het Konnekta platform. Een trigger is een beginpunt waarna vervolgacties ingesteld kunnen worden.
Verkoopfactuur versturen
Nieuwe factuur aangemaakt
Factuur succesvol betaald
Contact aanmaken
Nieuw contact aanmaken
Nieuw contact toegevoegd
Nieuwe inkoopfactuur aangemaakt
Contactgegevens bijwerken
Factuur aanmaken
Factuur als betaald gemarkeerd
Factuur als betaald markeren
Nieuw contact aangemaakt
Verkoopfactuur maken
Inkoopfactuur aanmaken
Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal acties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?
Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.
€15 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.
€40 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.
€60 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.
Contact opnemenExact Online is een complete boekhoud- en bedrijfssoftwareoplossing voor ondernemers, waarmee zij eenvoudig hun financiële administratie, facturatie, en voorraadbeheer kunnen regelen. Met Exact Online hebben bedrijven altijd en overal inzicht in hun financiële situatie en kunnen ze efficiënt samenwerken met hun accountant. Door Exact Online te koppelen met Konnekta, worden gegevens zoals facturen, betalingen en klantinformatie automatisch gedeeld met andere softwarepakketten, zoals CRM- en projectmanagementtools. Dit verhoogt de efficiëntie, vermindert handmatige taken en biedt een gestroomlijnde bedrijfsvoering zonder dataverlies of duplicatie.
Moneybird is een gebruiksvriendelijk boekhoudpakket dat ondernemers helpt met het eenvoudig versturen van facturen, beheren van offertes en het verwerken van administratie. Met Moneybird kunnen ondernemers hun boekhouding automatiseren en altijd inzicht houden in hun financiële situatie. Door Moneybird te koppelen met Konnekta, kunnen facturen, betalingen en klantgegevens automatisch worden gesynchroniseerd met andere softwarepakketten zoals CRM- en projectmanagementtools. Dit vermindert handmatige invoer, voorkomt fouten, en zorgt voor een efficiëntere administratie en samenwerking tussen verschillende bedrijfsprocessen.
Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de integratie van Exact Online en Moneybird op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.