Triggers en acties

Met triggers en acties kan je workflows maken op het Konnekta platform. Een trigger is een beginpunt waarna vervolgacties ingesteld kunnen worden.

Actie
Contact aanmaken

Contact aanmaken

Trigger
Factuur succesvol betaald

Factuur succesvol betaald

Trigger
Status wijziging bestelling

Status wijziging bestelling

Trigger
Nieuwe bestelling

Nieuwe bestelling

Actie
Bestelling betaald markeren

Bestelling betaald markeren

Actie
Nieuw contact aanmaken

Nieuw contact aanmaken

Trigger
Nieuw contact aangemaakt

Nieuw contact aangemaakt

Trigger
Bestelling betaald

Bestelling betaald

Actie
Klantgegevens bijwerken

Klantgegevens bijwerken

Actie
Verkoopfactuur versturen

Verkoopfactuur versturen

Actie
Contactgegevens bijwerken

Contactgegevens bijwerken

Actie
Verkoopfactuur maken

Verkoopfactuur maken

Actie
Klant aanmaken

Klant aanmaken

Onze pakketten

Klein

Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.

€15 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Middel

Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.

€40 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Groot

Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.

€60 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Enterprise

Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.

Contact opnemen
Klant aanmaken logo

Wat is Moneybird?

Moneybird is een gebruiksvriendelijk boekhoudpakket dat ondernemers helpt met het eenvoudig versturen van facturen, beheren van offertes en het verwerken van administratie. Met Moneybird kunnen ondernemers hun boekhouding automatiseren en altijd inzicht houden in hun financiële situatie. Door Moneybird te koppelen met Konnekta, kunnen facturen, betalingen en klantgegevens automatisch worden gesynchroniseerd met andere softwarepakketten zoals CRM- en projectmanagementtools. Dit vermindert handmatige invoer, voorkomt fouten, en zorgt voor een efficiëntere administratie en samenwerking tussen verschillende bedrijfsprocessen.

Klant aanmaken logo

Wat is WooCommerce?

WooCommerce is een flexibele en krachtige e-commerceplugin voor WordPress die bedrijven in staat stelt om een volledig functionerende online winkel te creëren en te beheren. Met WooCommerce kunnen ondernemers producten en diensten verkopen, betalingen verwerken, en hun voorraad beheren, terwijl ze profiteren van de uitgebreide mogelijkheden van het WordPress-platform. Door WooCommerce te koppelen met Konnekta, kunnen gegevens zoals bestellingen, klantinformatie en betalingsinformatie automatisch worden gesynchroniseerd met andere systemen, zoals boekhoud- en CRM-tools. Deze integratie stroomlijnt bedrijfsprocessen, vermindert handmatige invoer en zorgt voor een naadloze werking van zowel de online winkel als de achterliggende administratie.

Sneller en efficiënter werken door Moneybird en WooCommerce via Konnekta aan elkaar te koppelen

Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de integratie van Moneybird en WooCommerce op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.