Met triggers en acties kan je workflows maken op het Konnekta platform. Een trigger is een beginpunt waarna vervolgacties ingesteld kunnen worden.
Contact aanmaken
Factuur succesvol betaald
Status wijziging bestelling
Nieuwe bestelling
Bestelling betaald markeren
Nieuw contact aanmaken
Nieuw contact aangemaakt
Bestelling betaald
Klantgegevens bijwerken
Verkoopfactuur versturen
Contactgegevens bijwerken
Verkoopfactuur maken
Klant aanmaken
Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.
€15 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.
€40 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.
€60 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.
Contact opnemenMoneybird is een gebruiksvriendelijk boekhoudpakket dat ondernemers helpt met het eenvoudig versturen van facturen, beheren van offertes en het verwerken van administratie. Met Moneybird kunnen ondernemers hun boekhouding automatiseren en altijd inzicht houden in hun financiële situatie. Door Moneybird te koppelen met Konnekta, kunnen facturen, betalingen en klantgegevens automatisch worden gesynchroniseerd met andere softwarepakketten zoals CRM- en projectmanagementtools. Dit vermindert handmatige invoer, voorkomt fouten, en zorgt voor een efficiëntere administratie en samenwerking tussen verschillende bedrijfsprocessen.
WooCommerce is een flexibele en krachtige e-commerceplugin voor WordPress die bedrijven in staat stelt om een volledig functionerende online winkel te creëren en te beheren. Met WooCommerce kunnen ondernemers producten en diensten verkopen, betalingen verwerken, en hun voorraad beheren, terwijl ze profiteren van de uitgebreide mogelijkheden van het WordPress-platform. Door WooCommerce te koppelen met Konnekta, kunnen gegevens zoals bestellingen, klantinformatie en betalingsinformatie automatisch worden gesynchroniseerd met andere systemen, zoals boekhoud- en CRM-tools. Deze integratie stroomlijnt bedrijfsprocessen, vermindert handmatige invoer en zorgt voor een naadloze werking van zowel de online winkel als de achterliggende administratie.
Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de integratie van Moneybird en WooCommerce op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.