Met triggers en acties kan je workflows maken op het Konnekta platform. Een trigger is een beginpunt waarna vervolgacties ingesteld kunnen worden.
Contactgegevens bijwerken
Verkoopfactuur versturen
Nieuw contact aanmaken
Contact aanmaken
Factuur succesvol betaald
Betaling voltooid
Nieuw contact aangemaakt
Betaling aanmaken
Betaling terugbetalen
Verkoopfactuur maken
Betaling geannuleerd
Incasso succesvol uitgevoerd
Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.
€15 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.
€40 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.
€60 /maand
Gratis startenProbeer 14 dagen gratis
Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.
Contact opnemenMoneybird is een gebruiksvriendelijk boekhoudpakket dat ondernemers helpt met het eenvoudig versturen van facturen, beheren van offertes en het verwerken van administratie. Met Moneybird kunnen ondernemers hun boekhouding automatiseren en altijd inzicht houden in hun financiële situatie. Door Moneybird te koppelen met Konnekta, kunnen facturen, betalingen en klantgegevens automatisch worden gesynchroniseerd met andere softwarepakketten zoals CRM- en projectmanagementtools. Dit vermindert handmatige invoer, voorkomt fouten, en zorgt voor een efficiëntere administratie en samenwerking tussen verschillende bedrijfsprocessen.
Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de integratie van Mollie en Moneybird op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.