Triggers en acties

Met triggers en acties kan je workflows maken op het Konnekta platform. Een trigger is een beginpunt waarna vervolgacties ingesteld kunnen worden.

Actie
Contactgegevens bijwerken

Contactgegevens bijwerken

Actie
Verkoopfactuur versturen

Verkoopfactuur versturen

Actie
Nieuw contact aanmaken

Nieuw contact aanmaken

Actie
Contact aanmaken

Contact aanmaken

Trigger
Factuur succesvol betaald

Factuur succesvol betaald

Trigger
Betaling voltooid

Betaling voltooid

Trigger
Nieuw contact aangemaakt

Nieuw contact aangemaakt

Actie
Betaling aanmaken

Betaling aanmaken

Actie
Betaling terugbetalen

Betaling terugbetalen

Actie
Verkoopfactuur maken

Verkoopfactuur maken

Trigger
Betaling geannuleerd

Betaling geannuleerd

Trigger
Incasso succesvol uitgevoerd

Incasso succesvol uitgevoerd

Onze pakketten

Klein

Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.

€15 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Middel

Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.

€40 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Groot

Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.

€60 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Enterprise

Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.

Contact opnemen
Incasso succesvol uitgevoerd logo

Wat is Moneybird?

Moneybird is een gebruiksvriendelijk boekhoudpakket dat ondernemers helpt met het eenvoudig versturen van facturen, beheren van offertes en het verwerken van administratie. Met Moneybird kunnen ondernemers hun boekhouding automatiseren en altijd inzicht houden in hun financiële situatie. Door Moneybird te koppelen met Konnekta, kunnen facturen, betalingen en klantgegevens automatisch worden gesynchroniseerd met andere softwarepakketten zoals CRM- en projectmanagementtools. Dit vermindert handmatige invoer, voorkomt fouten, en zorgt voor een efficiëntere administratie en samenwerking tussen verschillende bedrijfsprocessen.

Sneller en efficiënter werken door Mollie en Moneybird via Konnekta aan elkaar te koppelen

Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de integratie van Mollie en Moneybird op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.