Triggers en acties

Met triggers en acties kan je workflows maken op het Konnekta platform. Een trigger is een beginpunt waarna vervolgacties ingesteld kunnen worden.

Trigger
Factuur succesvol betaald

Factuur succesvol betaald

Actie
Inkoopfactuur aanmaken

Inkoopfactuur aanmaken

Actie
Contact aanmaken

Contact aanmaken

Actie
Contactgegevens bijwerken

Contactgegevens bijwerken

Trigger
Nieuw contact toegevoegd

Nieuw contact toegevoegd

Actie
Verkoopfactuur maken

Verkoopfactuur maken

Actie
Nieuw contact aanmaken

Nieuw contact aanmaken

Trigger
Nieuw contact aangemaakt

Nieuw contact aangemaakt

Actie
Verkoopfactuur versturen

Verkoopfactuur versturen

Trigger
Nieuwe inkoopfactuur aangemaakt

Nieuwe inkoopfactuur aangemaakt

Actie
Factuur aanmaken

Factuur aanmaken

Trigger
Factuur als betaald gemarkeerd

Factuur als betaald gemarkeerd

Actie
Factuur als betaald markeren

Factuur als betaald markeren

Trigger
Nieuwe factuur aangemaakt

Nieuwe factuur aangemaakt

Onze pakketten

Klein

Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.

€15 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Middel

Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.

€40 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Groot

Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.

€60 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Enterprise

Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.

Contact opnemen
Nieuwe factuur aangemaakt logo

Wat is Moneybird?

Moneybird is een gebruiksvriendelijk boekhoudpakket dat ondernemers helpt met het eenvoudig versturen van facturen, beheren van offertes en het verwerken van administratie. Met Moneybird kunnen ondernemers hun boekhouding automatiseren en altijd inzicht houden in hun financiële situatie. Door Moneybird te koppelen met Konnekta, kunnen facturen, betalingen en klantgegevens automatisch worden gesynchroniseerd met andere softwarepakketten zoals CRM- en projectmanagementtools. Dit vermindert handmatige invoer, voorkomt fouten, en zorgt voor een efficiëntere administratie en samenwerking tussen verschillende bedrijfsprocessen.

Nieuwe factuur aangemaakt logo

Wat is Exact Online?

Exact Online is een complete boekhoud- en bedrijfssoftwareoplossing voor ondernemers, waarmee zij eenvoudig hun financiële administratie, facturatie, en voorraadbeheer kunnen regelen. Met Exact Online hebben bedrijven altijd en overal inzicht in hun financiële situatie en kunnen ze efficiënt samenwerken met hun accountant. Door Exact Online te koppelen met Konnekta, worden gegevens zoals facturen, betalingen en klantinformatie automatisch gedeeld met andere softwarepakketten, zoals CRM- en projectmanagementtools. Dit verhoogt de efficiëntie, vermindert handmatige taken en biedt een gestroomlijnde bedrijfsvoering zonder dataverlies of duplicatie.

Sneller en efficiënter werken door Moneybird en Exact Online via Konnekta aan elkaar te koppelen

Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de integratie van Moneybird en Exact Online op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.