Odoo koppeling logo

Odoo koppeling

Verbind Odoo met andere softwarepakketten via Konnekta om automatisch gegevens te synchroniseren en marketingprocessen te automatiseren.

Konnekta platform
Verkoopfactuur versturen Verkoopfactuur versturen
Nieuw contact toegevoegd Nieuw contact toegevoegd
Klant aanmaken Klant aanmaken
Contactgegevens bijwerken Contactgegevens bijwerken
Nieuw contact aanmaken Nieuw contact aanmaken
Betaling aanmaken Betaling aanmaken
Lead status aanpassen Lead status aanpassen
Nieuwe inschrijving via een formulier Nieuwe inschrijving via een formulier
Nieuwe lead toegevoegd Nieuwe lead toegevoegd
Nieuw contact aangemaakt Nieuw contact aangemaakt
Klantgegevens bijwerken Klantgegevens bijwerken
Factuur aanmaken Factuur aanmaken
Lead status aangepast Lead status aangepast
Artikel aanmaken Artikel aanmaken
Factuur als betaald gemarkeerd Factuur als betaald gemarkeerd
Verkoopfactuur maken Verkoopfactuur maken

Zet de data uit Odoo voor je aan het werk

Als je Odoo gebruikt dan zit er ontzettend veel data van jouw en je klanten in Odoo. Door je Odoo account te koppelen met Konnekta dan kan je deze data gemakkelijk gebruiken in andere softwarepakketten.

Verkooporders, facturen en klantenbetalingen
Informatie over verkooptransacties, zoals klantgegevens, verkoopdatum, totale waarde, status van de bestelling, etc. Details over facturen, inclusief factuurstatus, bedragen, klant, vervaldatum, etc. Gegevens over betalingen door klanten, betaalmethoden, bedragen, betalingsdatum.
Inkooporders, voorraadlocaties, voorraadbewegingen, producten
Informatie over inkooporders, zoals leverancier, bestelde producten, hoeveelheden, prijs en leveringsstatus. Locaties waar producten worden opgeslagen (magazijnen, schappen, etc.). Gegevens over de beweging van producten in en uit voorraad, bijvoorbeeld bij levering of ontvangst. Informatie over producten, zoals naam, beschrijving, voorraadniveau, inkoop- en verkoopprijzen, categorieën.
Partners, CRM- en klantgegevens
Gegevens over potentiële klanten en verkoopkansen, inclusief status, toegewezen medewerker, verwachte omzet. Details van klanten, leveranciers en andere zakelijke partners, zoals naam, adres, e-mail, telefoonnummer, en klantstatus.
Boekhouding
Financiële boekingen, zoals kosten, inkomsten, en andere transacties. Details van de financiële rekeningen die worden gebruikt in de boekhouding, zoals activa, passiva, uitgaven, inkomsten. Betaaltransacties, inclusief betaalwijze en bedrag.
Marketing en e-mailcampagnes
Gegevens over nieuwsbrieven en marketingcampagnes, zoals inhoud, verzenddatum, en ontvangstatistieken. Resultaten van e-mailcampagnes, zoals hoeveel e-mails zijn geopend, hoeveel klikken zijn ontvangen.

Koppel Odoo met deze softwarepakketten

Door Odoo aan het Konnekta platform te koppelen kan je vervolgens ook aan al deze softwareplatformen koppelen.

Op zoek naar een integratie maar staat deze niet in de lijst? Maak een afspraak en daag ons uit!

Het Konnekta platform

Vandaag aan de slag? Geen probleem!

Met ons platform kan je direct zelf aan de slag.

App screenshot
Hoe kan ik beginnen?
Je kunt jezelf direct registreren voor het platform en beginnen. Kom je er niet uit of wil je dat wij alles goed instellen dan kan je kiezen voor het implementatiepakket.
Wat heb ik nodig?
Om toestemming voor de koppeling te geven moet je kunnen inloggen bij het pakket dat je koppelen wilt. Om te koppelen met een API heb je ook een API key nodig. Deze kan je zelf vinden in het dashboard van het product.
Welke Exact Online licenties werken met Konnekta?
Konnekta werkt met de Exact licenties Boekhouden Essentials en Boekhouden Plus.
Wanneer worden de gegevens doorgestuurd?
Via ons platform kan je zelf aangeven wanneer de koppeling gestart moet worden. Dit kan je handmatig doen, maar bijvoorbeeld ook ieder uur of eens per dag.
Hoe veilig is jullie platform?
Ieder account wordt in een aparte container geplaatst, we werken met 2-stapsverificatie (2FA) en we slaan data niet langer op dan nodig.
Werkt de koppeling ook met terugwerkende kracht?
Ja, je kunt aangeven vanaf welke datum gegevens geïmporteerd moeten worden.

Populaire triggers en acties voor Odoo

Triggers en acties zijn de bouwblokken van je workflow. Een trigger is een actie waarmee een workflow begint: wat moet er gebeuren om de workflow te starten? Vervolgens kan je acties selecteren die uitgevoerd moeten worden. Dit zijn de meest populaire acties en triggers, daag ons uit om andere acties of workflows te ontdekken.

  • Trigger
    Factuur als betaald gemarkeerd

  • Actie
    Factuur aanmaken

  • Trigger
    Nieuw contact toegevoegd

  • Trigger
    Lead status aangepast

  • Actie
    Lead status aanpassen

  • Trigger
    Nieuwe lead toegevoegd

  • Actie
    Klant aanmaken

  • Actie
    Artikel aanmaken

  • Actie
    Klantgegevens bijwerken

  • Actie
    Betaling aanmaken

  • Actie
    Verkoopfactuur versturen

  • Actie
    Verkoopfactuur maken

  • Actie
    Nieuw contact aanmaken

  • Trigger
    Nieuw contact aangemaakt

  • Actie
    Contactgegevens bijwerken

  • Trigger
    Nieuwe inschrijving via een formulier

Onze pakketten

Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal acties die we per maand voor je verwerken. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?

Klein

Kies voor ons kleine pakket als jij de ondernemer bent die maximaal 250 acties per maand nodig heeft.

€15 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Middel

Het middel pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 250 en 2000 acties nodig heeft.

€40 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Groot

Het grote pakket voor de ondernemer die per maand tussen de 2000 en 5000 acties nodig heeft.

€60 /maand

Gratis starten

Probeer 14 dagen gratis

Enterprise

Nog grotere aantallen of speciale wensen zoals een on-premise oplossing? Geen probleem! Gewoon contact opnemen voor de mogelijkheden.

Contact opnemen

Veelgestelde vragen over Konnekta

Hieronder vind je de antwoorden op de vragen die we het vaakst van onze klanten krijgen. Heb je toch een andere vraag? Neem gerust contact met ons op, en we helpen je zo snel mogelijk verder.

Bieden jullie ook enterprise of maatwerk oplossingen?

Zeker, voor de veeleisende gebruiker bieden wij ook maatwerk. Het beste is om hierover contact op te nemen zodat we je wensen kunnen inventariseren.

Kan ik ook switchen van pakket?

Uiteraard. Je kunt na iedere maand switchen van pakket. Dit kan je zelf via je account doen of via onze helpdesk.

Kunnen jullie de koppeling ook voor mij maken en instellen?

Jazeker. Wij bieden naast ons platform een implementatie service. We inventariseren eerst je wensen en daarna stellen wij het platform naar jouw wensen in. De eerste stap is het maken van een gratis afspraak.

Slaan jullie mijn data ook op?

Nee, zodra de workflow succesvol uitgevoerd is wordt alle data gewist.

Wanneer kan ik opzeggen?

Je kunt op ieder gewenst moment je account opzeggen. Tenzij dit contractueel anders vastgelegd is. Je houdt nog toegang tot het moment dat je betaald hebt.

Wat bedoelen jullie met acties?

Wij zien een acties als het overzetten van een verzameling gegevens. Bijvoorbeeld: het overzetten van één factuur met alle bijbehorende gegevens telt als één actie. Of een klant aanmaken met alle bijbehorende gegevensvelden, ook dat zien wij als één actie.

Wat gebeurt er als ik per ongeluk meer acties gebruik dan mijn pakket toestaat?

Elke maand controleren we hoeveel acties we voor je hebben uitgevoerd en hoeveel er in je pakket zijn inbegrepen. Als je deze limiet overschrijdt, nemen we contact met je op. We stoppen nooit met verwerken zonder eerst met je te overleggen.

Welk pakket moet ik kiezen?

Onze pakketten werken op basis van het aantal acties die we per maand voor je uitvoeren. Kies daarom het pakket dat het meest in de buurt ligt van het aantal acties die je per maand hebt.

Wat heb ik nodig?

Om toestemming voor de koppeling te geven moet je kunnen inloggen bij het pakket dat je koppelen wilt. Om te koppelen met een API heb je ook een API key nodig. Deze kan je zelf vinden in het dashboard van het product.

Odoo logo

Over Odoo

Odoo is een veelzijdig bedrijfssoftwarepakket dat speciaal is ontworpen voor ondernemers die hun bedrijfsprocessen willen stroomlijnen en automatiseren. Met Odoo kunnen gebruikers eenvoudig offertes, facturen en andere documenten beheren, hun projecten en klantrelaties volgen, en hun voorraad en verkopen in de gaten houden. Door Odoo te integreren met Konnekta, kunnen deze gegevens naadloos worden gesynchroniseerd met andere belangrijke systemen, zoals boekhoudsoftware en CRM-tools. Deze integratie bespaart tijd, minimaliseert fouten en zorgt ervoor dat alle bedrijfsprocessen soepel en efficiënt verlopen, zonder de noodzaak voor handmatige gegevensinvoer.

Sneller en efficiënter werken door Odoo aan Konnekta te koppelen

Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de Odoo integratie op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.